Właścicielom firm i marketerom złudnie wydaje się, że wyniki wyszukiwania nie mają nic wspólnego z budową marki w sieci. Mariusz Gąsiewski na ostatnim SEMcampie pokazał związek i argumenty za budową marki poprzez wyszukiwarki...
Marketing w wyszukiwarkach może być skutecznym narzędziem w promowaniu marki. Badania pokazują, że obecność witryny w ogranicznych i sponsorowanych wynikach wyszukiwania może zwiększyć świadomość marki w określonym temacie.
Najważniejsze informacje:
1. Obecność na wysokich pozycjach w sponsorowanych wynikach wyszukiwania powoduje niższą rozpoznawalność marki konkurentów.
2. Promując markę w wynikach wyszukiwania można zdefiniować jej otoczenie, czyli te słowa kluczowe, które chcielibyśmy, aby kojarzyły się naszym użytkownikom z marką.
3. Wyszukiwania użytkowników odzwierciedlają zainteresowania użytkowników.
4. W celach związanych z promocja marki możemy wykorzystać reklamę AdWords
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz